fredag den 5. april 2013

Nyt på hylden :)




Kom på magisk vis lige til at smutte en tur i Matas i dag på vej hjem efter arbejde og sørme om det ikke var min lucky day! Der var nemlig  tilbud på en serie Matas har lavet som er uden parabener, uden farvestoffer og uden parfume!

Som i nok ikke ved, er jeg allergisk overfor parfume, og har ledt land og rige efter en god og billig serie (som ikke var Derma) som opfylder ovennævnte. 
Normalt har jeg brugt Dermalogica's produkter (hvilket jeg også vil fortsætte med produkter) men det er bare så dyrt og min pengepung er ikke så tyk og så er det jo fantastisk at supplere med nogle få produkter, som her skin tonic, rensemælk, dagcreme, natcreme og ansigtspeeling for under 300 kr.!!! :b

Desuden købte jeg endelig en foundation.. Normalt gør foundation mere ondt end godt for mig (igen på grund af det dumme allergi) og jeg ligner mere end teenager med klam hud end de flotte modeller på reklamerne (selvom der skal nok lidt mere til end en god foundation! :p ) Men så fortalte ekspedienten mig at Clinique har super gode produkter - uden parfume! Så glæder mig til at prøve den :)

Weekenden skal stå på bibliotekstur imorgen - kender i den følelse at man nærmest glæder sig til det? :p Og ellers bare ren afslapning. Håber vejret bliver fantastisk igen så jeg kan komme ud og nyde solens varme stråler.

Hvad skal i andre lave i weekenden? :)


3 kommentarer:

  1. Hei kjære deg!!:)Så spennende!Nå var det alt for lenge siden jeg hadde kikket innom hos deg!!Håper du får en nydelig helg og at du finner noe gøy på biblioteket:)!!God helg!Mange gode klemmer:):)!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde du - og i lige måde :)

      Slet
  2. Så dejligt at du var heldig at finde noget godt hos Matas.
    Man kan være heldig ind imellem.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)