onsdag den 13. marts 2013

Jeg har vundet!! :D




Ihh, jeg var såååå heldig at vinde en GiveAway hos søde søde Rikke! <3

Så med posten kom en luksus Bodyscrub fra Maras, en virkelig skøn neglelak, Acne killer maske (som jeg virkelig glæder mig til at prøve!), et flot armbånd og 4 sæt øreringe (der mangler et sæt med perler, som jeg har på, på billedet) :b

Rikke laver så mange fine og gode indlæg så i skulle virkelig tage at følge hende! Tryk her for at komme ind på hendes blog: rikkenprikken.bloggersdelight.dk

Ellers går det stille og roligt her med arbejde og sne-vejr :(

Har netop læst Beautifull Creatures, bog 1 - som jeg vil skrive om en af de næste dage! :D

Hav en rigtig dejlig aften derude <3



1 kommentar:

  1. Tak for dine søde søde ord og er glad for du kunne bruge det! :)

    SvarSlet

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)