onsdag den 13. marts 2013

Instragram #1

Jeg elsker Instragram og tit har man nogle små øjeblikke som bare ikke kan fylde et helt indlæg. :) Men jeg elsker at tage billeder og vil derfor lige vise jer et par af dem..

 
 

#1: Forår, i form af et par syrengrene voksede ved mit vindue <3 #2: Gik i gang med at læse Anna Karenina men må indrømme at jeg synes den var "lidt tung" og lagde den lidt til side af nogle sider #3: Fik den skønne pakke med posten fra en god veninde i England - sød påskebamse fyldt med mine ynglings "Mini Eggs" - Yummy! #4: Gåtur i solskinsvej #5: Hundemuffins for ynglingsfødselsdagshunden, Jagger <3 #6: Tobias, min lillebror, serverer de lækre "kager" for Jagger-mus :)

Rigtig god aften allesammen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)