mandag den 25. februar 2013

Oscars 2013




Min søndag aften, igår, blev brugt således:

- Iført pyjamas
- Under dynen i sengen
- Med en kop varm chai latte <3
- Fjernsynet tændt med Oscars 2013 - Live ! :D

Det jeg elsker mest ved shows some dette er de fantastiske kjoler og de super sjove og underholdende indslag fra nogle af stjernerne!

Som i kan se på billedet synes jeg virkelig at disse kjoler var fantastiske på Jennifer Lawrence (hun er jo så smuk!), Catherine Zeta-Jones (så charmerende, smuk og sød kvinde) og Charlize Theron med smuk og unik kjole!

Alt i alt en overdådig og underholdende aften/nat, selvom jeg ikke kunne holde mig vågen til hele showt men så er det jo dejligt at det bliver genudsendt på nuværende tidspunkt på DR2, så jeg kan se slutningen :)



2 kommentarer:

  1. Det lyder til at du havde en rigtig hyggelig aften/nat! :)
    Jeg fik desværre ikke set det ;(

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan jeg godt forstå, det blev også temmeligt sent! :(

      Slet

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)