fredag den 15. februar 2013

Dagen igår var helt fantastisk :)

Da jeg stod op havde Lee sendt et søde Valentines kort <3 
Efter en lang dag på arbejde spillede Lee og jeg et par spil backgammon (jeg vandt ! ) og dernæst tog vi ud og spiste.

Måden jeg blev inviteret på:

Lee: So it's Valentines Day tomorrow - you don't really have it here in Denmark, do you?
Mig: No not really but we can just celebrate it anyway :D
Lee: Ok, i guess you want to go out eat or something then ?
Mig: Your just asking me so romantic that i can't say no!

Haha, og så kunne vi ikke lade være med at grine :p

Derudover inviterede han mig også på cafe for at få min ynglings chai latte og i biografen til kl. 21.00

Vi spiste lækker mad og var godt mætte begge to og gik hen til cafeen. Da jeg skulle til at åbne døren sagde jeg istedet at jeg var simpelthen så mæt at jeg ikke vidste om jeg kunne få noget ned. - han var enig og vi satte os ind i bilen og kørte en lang tur indtil vi skulle i biografen og hyggede os godt med at snakke og grine.

Da klokken blev 20.30 sagde jeg - Shouldn't we just rent a film in Blockbuster and crash in bed at home? Han startede med at grine og sagde det var den bedste ide ! Haha sikke en romantisk Valentines Aften men alligevel min bedste Valentines Aften nogensinde <3


Håber der var andre der fejret denne søde dag :)

Og... Lige et ynkeligt og sørgeligt billede af den eneste Valentines "Blomst" i den lokale Føtex! *pinligt* 


Rigtig god weekend! Klem Kristine

2 kommentarer:

  1. Årh det lyder til at I rigtig har hygget jer! :)
    Og lidt sjovt den måde han fik 'spurgt' om I
    skulle ud og spise hehe ;D Hvilken film skulle
    I have været inde og se? PS. Den 'blomst'
    er meget sørgelig at se på desværre! /;

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi skulle have været inde og se den nye "Die Hard" film! :)

      Ja, ikke? Synes simpelthen det var så ringe en Valentines "Blomst"!! Haha..

      God weekend :)

      Slet

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)