søndag den 27. januar 2013

Tæt på en perfekt lørdag...

Dagen igår var så skøøøøn ! <3

Jeg sov længe, havde en skøn hygge/fjolle morgen med ham den søde kæreste, dejlig middagsmad med familie - efterfulgt af flødebollekamp med mor ! :O

Derfter slappede vi af - jeg læste resten af den bog jeg var i gang med som var Nicolas Sparks's "The Last Song" som er en ret så fantastisk bog! Er helt vild med den måde hvorpå man følger de forskellige hovedpersoner, hvor hvert kapitel har deres egen "fortæller".

Derefter kom farmor forbi og vi spiste Culottesteg med lækre hasselbagte kartofler og masser af grøntsager. Derefter var det tid til Melodi Grand Prix - hvor en af favoritterne heldigvis vandt!

Alt i alt en ret så god - næsten perfekt lørdag! 

Nu vil jeg se filmen baseret på bogen "The Last Song" med Miley Cyrus :)

Rigtig god søndag allesammen ...

2 kommentarer:

  1. Hei skjønne deg!!:)Hørtes ut som en koselig dag!!!:)Tusen takk for koselige kommentarer hos meg:)Setter så stor pris på det!:)
    Håper du har hatt en nydelig helg,og at du får en flott søndag!:)Mange gode klemmer til deg:):)

    SvarSlet
  2. Hej Kristine..

    Tak for din kommentar.

    Jeg håber du gider at lægge nogle anmeldelser ind på din blog, ang. de bøger du læser? Godt nok har jeg mange bøger jeg gerne vil læse, men jeg vil gerne finde endnu flere. :D

    Jeg har fået læst de sidst to af Fifty shades, og jeg har fået skrevet hvad jeg synes om dem! :D

    SvarSlet

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)