torsdag den 17. januar 2013

Slutningen på en god bog...

Tirsdag, onsdag og idag blev brugt på masser af te, kærlige kys af kæresten, en god bog og et skønt GreenGate tæppe over mig <3
Jeg har været syg og derfor brugt en masse tid på at læse Stephenie Meyers bog: Vandrende Sjæle.

Må indrømme at efter de første kapitler var jeg ikke overbevist om at jeg ville læse bogen til ende! - men lige pludselig greb den mig og kunne derefter ikke lægge den fra mig, selvom familien ikke altid er lige tilfreds med det :b

Er netop blevet færdig med bogen og håber helbredet har det godt nok til at jeg jeg kan smutte på arbejde imorgen.

Overvejer at gå i gang med bøgerne til "Hunger Games" - er der nogle der har læst dem? :)

God tidlig weekend <3

8 kommentarer:

  1. Det er bare så godt at putte sig med en god bog. Mindre godt er det selvfølgelig hvis man samtidig er syg. God bedring til dig og god weekend.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak har det heldigvis allerede helt godt igen :)

      Slet
  2. Åh...håper du er bedre nÅ?:)Hørtes ut som den perfekte pleie:)Gøy med bok-tips:)Har ikke hørt om noen av disse...men skal absolutt sjekke dem opp:)Elsker å lese bøker:)
    Ønsker deg en nydelig uke videre kjære deg:)Mange gode klemmer:)!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja har det meget bedre nu!! Det var den perfekte pleje som fik mig hurtigt på benene igen :)
      Jeg elsker også bare at læse bøger - det er så dejligt afslappende..
      Mange klemmer tilbage :) <3

      Slet
  3. Hej Kristine.

    Vandrende sjæle, den må jeg læse.

    Normalt har jeg ikke meget tid til at læse, men den savnet tid, den får jeg nu, så nu skal der læses en hel masses.

    Jeg skal igang med fifty shades, har du læst den?

    Venlig hilsen
    Natascha

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Natascha og tak for din besked! :)

      Kender det godt med tiden.. Men det er virkelig dejligt når man har et par timer i overskud og så bare kan leve sig ind i en helt anden verden! <3

      Jeg har overvejet at læse dem ! Jeg hører både gode og dårlige anmeldelser, så kan ikke bestemme mig !! Måske du kunne give mig besked når du er gået i gang? :)

      Klem Kristine

      Slet
  4. Jep, det skal jeg gøre. Jeg har kun hørt gode anmeldelser, og så få negative.. men det skræmmer mig ikke :D

    Hvis du har lyst, kan du følge med min på blog, der skal jeg nok skrive om den ? :)



    SvarSlet

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)