fredag den 25. januar 2013

Gaver fra moar :)

Hos os elsker vi VIRKELIG Greengate (- eller det vil sige at min mor og jeg gør :b ) så da min mor havde købt lidt nyt hjem til sig selv fra den nye kollektion, var hun så sød også at købe mig en gave! :D

Sådan så den ud! <3


Inden i var den nye smukke Latte Kop fra serien "Doris Mint" som passer så perfekt til de Latte Kopper jeg har i forvejen fra serien "Sandy Mint".
Derudover var der søde Muffinsforme, som man jo næsten ikke nænner at bruge, fordi de er så fine! 

Nu vil jeg smutte i en pyjamas, slå mine ben op i sofaen og sætte mig til at læse en god bog :)

God weekend allesammen! <3

1 kommentar:

  1. Neeej hvor lækkert! ;D Det er altid godt når ens mor er sød ved én! ;)

    SvarSlet

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)