torsdag den 24. januar 2013

Dejlig natur i januar...


Solen var så sød at kigge frem idag ...




Kunne ikke undgå at nyde naturen når nu man blev sendt ud på arbejde i nærheden af stranden!

Det var simpelthen så smukt !

Selvom det er en kold tid med minus grader og sne kan man jo alligevel ikke lade være med at holde af den når nu den er så køn :')

Har fået gave af mor og laver et lille indlæg imorgen men kan afsløre at det er GreenGate <3

Nu vil jeg smutte i seng - det var så hårdt til Zumba så jeg er sikker på at jeg kunne sove til 15.00 imorgen eftermiddag hvis det var muligt.

Nat nat derude ...

2 kommentarer:

  1. Ja du har ret, selvom det er koldt og de fleste af os længtes efter foråret, så er det smukt med sneen og frosten. Jeg vil meget hellere have sne end regn.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt sikker Lonni! Meget hellere sne end regnvejr! :)

      Rigtig god weekend. Klem...

      Slet

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)