onsdag den 9. januar 2013

Bedre sent end aldrig....

Hej alle søde bloggere rundt omkring i verden!

Som overskriften siger, så vi jeg bare lige ønske alle et godt nytår og håber i er kommet godt ind i det nye år.

Kan ikke engang sige jeg haft travlt, hvilket har gjort at jeg ikke har haft tid til at blogge, for havde 2 ugers ferie mellem jul og nytår osv. :)

Ferien gik med at læse alle Twilight bøgerne igen! (tog kun 3 dage at læse alle 4 - ups! :b ) og så en masse hygge med kæresten hvor vi så masser af film. Såå hyggeligt! 

For første gang nogensinde har jeg lavet nytårsfortsæt! Og jeg har i sinde at de skal opfyldes i 2013, som SKAL være mit lykkeår :)

Nytårsfortsæt #1: Tabe 15 kg. (er allerede godt igang! :) )
Nytårsfortsæt #2: Færdiggøre uddannelse som ejendomsmægler (skulle gerne ske i november/december 2013!)
Nytårsfortsæt #3: Lee skal kunne tale og forstå godt dansk! 
Nytårsfortsæt #4: Lære at bruge mindre penge og spare mere op.
Nytårsfortsæt #5: Nyde livet meget mere!! 


Synes selv jeg er godt i gang med alle 5 punkter (er 5 for meget??)!

Har i nogle gode nytårsfortsæt?

Sidst men ikke mindst et billede af mit nye familiemedlem (fået af forældre i julegave). Min søde engel, Gloria fra Maileg, som skal passe på mig <3


Stort klem fra mig til alle jer ...

6 kommentarer:

  1. Hei!!Så gøy å høre fra deg igjen:)Så godt du har kost deg:)er jo det vi skal når vi har juleferie:)
    Mange gode nyttårsforsetter du har...jeg har iallefall et av dem jeg også:):)(må oppi en brudekjole til sommeren!!!;))
    Så herlig header du har fått deg!!:)
    Ønsker deg en nydelig kveld:)Mange gode klemmer:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Op i en brudekjole til sommer???

      Tillykke tillykke tillykke!! :D

      Tusind tak for dine søde - det varmer om hjertet Camilla :) <3

      Mange klem tilbage :)

      Slet
  2. Jeg synes at det er nogle super gode nytårsfortsætter du har. Det er altid godt med nogle nye mål at gå efter.
    Lyder også til du har haft en god og hyggelig ferie. Dejligt.
    God aften til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er altid dejligt med nogle mål ind i mellem :)

      Tak Lonni og jeg håber også du er kommet godt ind i det nye år.

      Klem herfra!

      Slet
  3. Og godt nytår til dig! :) Det er nogle gode nytårsfortsættere du har,
    specielt den sidste! Mit var, at jeg skulle stoppe med at ryge
    og det har jeg ikke gjort i 9 dage nu, så jeg er stolt! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke!

      Hvor er det flot - keep up the good work!! :)

      Du skal virkelig være stolt!

      Slet

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)