søndag den 4. november 2012

Gavnø Julemarked 2012

Så blev det weekenden hvor der var Gavnø Julemarked!

Havde simpelthen Lee med (min helt fantastiske kæreste), som var så sød at tage med mig, i mangel på en veninde der har samme interesse, som mig!

Vi var der cirka klokken 12 og vejret var ikke mindre en PRAGTFULDT!

For ikke at "spamme" jer alt for meget med billeder, har jeg valgt at sætte lidt billeder sammen :) (som jeg lige har lært!!)

#1: Ankommer til Gavnø i min lille dejlige Princess Sparky (JA, det kalder jeg altså min højt elskede bil! :P ) #2: Georg Jensen pyntning! Virkelig flot med træet der hænger fra loftet. #3: KÆMPE Juletræ! #4: Georg Jensen opdækning.

#1: GREENGATE OG MAILEG!! Drømmer jeg?! Eller er jeg bare i himlen? #2: Latte-kopper i alle farver! (Må simpelthen stadig drømme!) #3: Årh, høns :) #4: Sødeste lille "bod" med syede ugler, hjerter mv. Besøg deres hjemmeside her. Virkelig mange søde ting.!


#1: Romantisk gåtur (med Kristine der konstant tager billeder *host host* :p) i Gavnø slots have. #2: Flotte ildsteder, hvor man kunne lune sig lidt. #3: Flotte efterårsfarver. #4: Solen skinner dejlig hele dagen.

Købte dette lækre blad med hjem: Cupcake Heaven! Virkelig lækre opskrifter, som skal prøves indenfor kort tid!

#1: Shoppingbag fra GreenGate <3 #2: Uhh, kunne ikke lade være! Denne står øverst på min ønskeseddel, men fordi man køber en enkelt selv, sker der vel ingenting ved :P Kunne simpelthen ikke stå for denne tekop i GreenGates nye sortiment. Lee synes desværre ikke, at det var ligeså interessant som jeg og trak mig væk før jeg nåede at købe kagerullen, lattekoppen, tallerkenen, kanden, skålen og... og... og.... Han er bare så kedelig nogle gange! :( #3: Sidst men ikke mindst blev jeg nødt til at adoptere disse 2 små ugler fra SYSJOV (se link herover!)! De havde brug for et kærligt hjem og det giver jeg dem gerne! (Lee synes selvfølgelig at de er TUDEGRIMME!) 


Til sidst et billede fra da vi kørte over broen og hjemad igen. Solen er ved at gå ned, da vi med hurtige skridt nærmer os julen og dagene bliver kortere og kortere! 

Det er jo jul før vi ved af det! :) <3

Rigtig god søndag aften allesammen.

Kram Kristine


10 kommentarer:

  1. Der gad jeg også godt have været. Det ser rigtig hyggeligt ud.
    Min søndag er foregået sammen med familien, hvor vi skulle fejre Andreas 7 års fødselsdag.
    Tak fordi du har været forbi min blog.
    Jeg synes også at det øverste bogstav med de personlige billeder er et af de bedre. Måske det var en hjemmelavet julegaveide.
    God aften til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har garanteret været rigtig hyggeligt! :)

      Jeg nyder altid at kigge forbi din blog! Du har så mange søde og gode ideer.

      Hmm.. Kunne faktisk være en rigtig god ide som julegave, men tænker bare hvor jeg får fat på et "bogstav" i den størrelse?

      Tak fordi du altid er så sød og ligger en besked :)

      Tak og i lige måde.

      Kram Kristine

      Slet
  2. Hei kjære deg!:)
    Tusen takk for kjempehyggelig kommentar hos meg!:)
    For en koselig blogg du har!!
    Her må jeg absolutt innom igjen!:)
    Så KJEMPEGØY ut å være på det julemarkedet:)Elsker julemarked:)
    Ønsker deg en flott kveld:)Kjempegod klem fra camilla:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej med dig! :)
      Jamen det er så lidt, synes din blog er så fin!
      God aften til dig også :)
      Stort kram tilbage :D

      Slet
  3. Hei på deg.
    Så koselig med julemarked!
    ..ser du er glad i Green Gate, titt gjerne innom bloggen min..., jeg deler masse herlig Green Gate bilder i dag ;)
    Ønsker deg en riktig glad helg.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde kommentar :)

      Jeg kigger straks din blog.!

      Tak og i lige måde Monica..

      Klem Kristine

      Slet
  4. Hej :)

    Du har skrevet til mig ang. den pakkeleg på min side, jeg skal lige have dig til at sende en mail til mig med din adresse :)

    mia_zafir@hotmail.com

    http://miaskageside.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Hei igjen!:)
    Måtte bare titte innom deg, og si at jeg setter stor pris på de koselige kommentarene dine!:)Blir kjempeglad:)
    Håper du får en fin kveld!:)Kjempegod klem fra camilla:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh, hvor er du sød! Elsker at følge med i din dejligt blog!..

      God "kveld" til dig også :)

      Klem Kristine

      Slet

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)