lørdag den 17. november 2012

Jule Pakkeleg :)



Julen kommer nærmere og nærmere!

-  Og så skal der jo selvfølgelig en lille pakkeleg til! :) 


Jeg var så heldig at måtte deltage i pakkelegen hos Miaskageside og skulle derefter føre legen videre! :P

De to første der melder sig til legen herunder mit indlæg, vil hver modtage en pakke fra mig, hurtigst muligt!.. Herefter skal hver af jer, sende en pakke retur til mig og derefter invitere to nye deltagere på jeres egen blog :)

Og så fungerer det som jeg gør nu, at dem der har tilmeldt sig legen, laver et indlæg og sender to pakker afsted og modtager to <3

Dette skulle gerne være en kæde af glade og spændte bloggere, som får en dejlig lille pakke.

Det behøver jo hverken være noget dyrt eller fancy - bare en lille ting og det er jo tanken der tæller :)

Fortsat god aften og jeg håber der er nogen der vil lege med! :) <3

Husk at skrive en kommentar, hvis du vil være med i pakkelegen....

4 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt. Jeg vil gerne vøre med :-)
    Kram Birgitte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Super dejligt! Så mangler vi kun en mere :)

      Slet
  2. Det lyder ellers hyggeligt,men har desværre ingen blok. Glæder mig til a se billeder af hvad der bliver sendt rundt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du har lyst, må du stadig gerne være med :)

      Send en mail på kristinwjorgensen@gmail.com

      Klem Kristine :)

      Slet

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)