fredag den 23. november 2012

Jul I Lalandia :)

Kom lige et smut forbi Lalandia i arbejdstiden og kunne ikke dy mig for et hurtig kig efter jeg så det lille torv ved ingangen!

Juletræ <3

Og der måtte også lige kigges i en af mine ynglingsbutikker, når man nu alligevel var på de kanter :P

Ønske 1: Smuk krans af kogler!

Ønske 2: GREEN GATE!! Især i den nye serie i Mint *In Love* suk ... Obs! ville heller ikke have noget imod at få den brødkasse oveni :P


Ønske 3: Julebord med maaaaaasser af sølv! Isæt vild med koglerne i metal som ligger nederst i venstre hjørne :)


Ønske 4: De flotte sølvtræer og dådyrene!


Ønske 5: Sidst men ikke mindst disse dejlige rensdyr fra Medusa. De er altså bare for søde!


Julen nærmer sig heldigvis med hurtige skridt ! Kan slet ikke vente :D


God weekend allesammen <3

Klem Kristine

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare godt ud, kan god forstå du blev fristet.

    Den pude du nævner inde på min blog, som du godt kan lide, kan du spare 75 % på inde hos Gabrielles lige nu, hvis du får en kode af mig .-)

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh, det lyder rigtig godt!! Det vil jeg rigtig gerne :)

      Min mail er kristinewjorgensen@gmail.com

      Tusind Tak Susi :)

      Klem Kristine

      Slet

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)