lørdag den 3. november 2012

Gaver!!! :P

Jeg elsker gaver fra min moooooooooar!

ISÆR når det er gaver fra Greengate!! :p


Hun er nemlig altid så sød at give mig små gaver, som i ser her!


Smukt bånd! :)



Maaaaaaaaaaaaaaaaaasser af muffinsforme! 



En sød tændstikæske (som jeg nok alligevel ville have "lånt" af hende, fordi jeg simpelthen ikke kan stå for dem!) Hun er jo smart at give mig den i gave før det sker :b



Hmm.. Skal bruge båndet til et eller andet... Nogen ideer? :)

Knus Kristine og rigtig god weekend!

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja det er det nemlig :P God aften Lonni

      Slet
  2. hvor er det en fin blog du har fået lavet dig :O) Klem Betina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Betina og kan vist kun sige i lige måde!

      Din blog er virkelig flot og jeg følger den flittigt :)

      Rigtig god søndag ..

      Kram Kristine

      Slet
  3. Super sød mor du har .-) Hun har da en god smag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig god smag! :)

      Rigtig god søndag ....

      Slet

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)