torsdag den 22. november 2012

Fået julepakke !!

Hej alle i dejlige mennesker !! :)

I dag fik jeg min julepakke fra Mia i den lille pakkeleg hun havde. Nu skulle jeg gerne finde en sød gave at sende tilbage *tænke tænke*..



Men her et lille resume af hvad jeg fik (alt fra Dr. Oetker):


  • Kage Mousse Jordbærsmag
  • Bagepulver
  • Brunkage krydderi
  • Perbernød krydderi
  • Hjortetaksalt
  • Honningkage krydderi
  • Potaske
  • Mandelmel
Så skønt !! Så er julebagningen reddet ( - og ingen dårlige undskyldninger :P )

Så Tusind Tak Mia !! <3

Blev jo lidt fristet af sådan at tænke på kager, at jeg lige hurtigt bagte nogle Cupcakes med banan og chokolade :)

Det gik lidt hurtigt og opskriften blev også bare lige efter hukommelse/improvision - men dejligt smagte de !!



Rigtig god aften allesammen og husk at der stadig er en der kan deltage i min pakkeleg, hvis i har lyst - klik her !


Klem Kristine

2 kommentarer:

  1. Det var en fin pakke at få. Ja så er der ingen undskyldning for ikke at julebage.
    Dejligt med hjemmelavede cupcakes her op til weekenden.
    God weekend til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er bare så lækkert!

      Glæder mig til en ren afslapningsdag imorgen :)

      God weekend Lonni :)

      Slet

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)