mandag den 15. oktober 2012

Og vinderen er ............




Alle navne blev lagt i en lille kasse og vinderen blev trukket.

Og vinderen af min lille Give Away er......

Elisa With Nielsen med bloggen www.kreaman.blogspot.com. 


Tusind tak til alle der ville "lege" med (der kommer nok snart endnu en Give Away - det har jo været meget sjovt :p) og alle de søde kommentarer! Jeg bliver såååååååååå glad for dem :)

Elisa, du må meget gerne sende mig en mail på kristinewjorgensen@gmail.com , så sender jeg pakken til dig :)

Hav en rigtig dejlig efterårsferie / uge alle sammen <3


4 kommentarer:

  1. Jubiiiiiiiiiii jeg har vundet. Det er jeg vældig glad for :)

    SvarSlet
  2. Det er jeg glad for at høre! :)

    SvarSlet
  3. Tillykke til vinderen.
    Super fin blog du har her.
    Har lagt mig til som fast læser og har lagt din blog på min blogliste i højre kolonne.
    Rigtig dejligt at du vil deltage i min give away. Tak fordi du deler. Det glæder mig meget.
    God aften til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, tusind tak Lonni!

      Jeg glæder mig også rigtig meget til at følge din skønne blog :)

      God aften til dig også.

      Kærligst Kristine

      Slet

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)