tirsdag den 30. oktober 2012

Nyt blognavn og adresse!! :)

Jeg må indrømme at jeg er blevet grebet mere af blogverdenen, end jeg havde regnet med..

Og hver dag jeg kiggede på min blog, tænkte jeg: "Hmm.. Det lyder som om jeg blogger meget om have eller blomster?!" Og det gør jeg jo faktisk ikke! :p

Så derfor har jeg ændret mit blognavn til "Hos Frøken Kristine" samt min "blog-adresse" til frokenkristine.blogspot.dk

Oooooooooooooooooooooog håber, at hvis der er nogle søde søde mennesker der følger mig, og har mig i sin blogroll (Kunne man være så heldig??) at jeg har skiftet ^^.

Desuden kan det tydeligt mærkes at det er efterår, hvorfor jeg også har skiftet farver her på bloggen :)



Sidst men ikke mindst, slipper i ikke for et billede.

Min mor ville nemlig såååååå gerne have at hendes Maileg-kanin, fik en ny kjole, så det ordnede jeg lige for hende !

Resultatet er som følger:


Lavet i Tilda-stof fra Pandura Hobby.


Og med lille blonde :)


Er desuden ved at stable en ny Give Away på benene, så "keep in touch" og hold øje med siden! :D

Kram Frk. Kristine

6 kommentarer:

  1. Godmorgen.
    Hvor er det blevet flot her hos dig.
    Har ændret dig i min blogliste. Så du er stadig med :-)
    Sikke en sød kanin din mor har.
    Rigtig god dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  2. Tusind tak Lonni..

    Også en rigtig god og (u)hyggelig Halloween-dag til dig! :)

    Kram Kristine

    SvarSlet
  3. Fint nyt navn - dog syntes jeg også om det gamle og tænkte ikke på blomster/have blog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Og sikke en fin blog du har! - Glæder mig til at følge dig...

      Slet
  4. Ih en fin kjole - lækker detalje med blonden.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Christina. Synes faktisk det er blevet ok, når jeg er nybegynder og ikke havde noget møsnter eller lignende :p

      Kram Kristine

      Slet

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)