torsdag den 18. oktober 2012

Min nye skabslåge!

Som i jo nok allerede har læst jer til, er vi ved at flytte!...

Jeg fik så (synes jeg selv) den smarte idé, at peppe skabslågen til det indbyggede skab ( = ikke særligt charmerende i oprindelig stil) op med en gang tavlelak!




Først og fremmest er det billigt! Jeg gav 59 kr. i Jem&Fix og så er det nemt! Man maler det simpelthen på, som med almindelig maling.

Resultat? En flot låge, klar til lækre digte eller søde beskeder, som "tegnes/skrives" på med kridt, og som kan viskes ud igen :)

Desuden har jeg haft et lille "håndtag" (kalder man det det?) liggende et stykke tid nu, som jeg manglede et sted at sætte det på! Og denne låge var jo det perfekte sted. 




Jeg mangler et godt, sødt og lille digt/citat - you know it, til lågen. 

Har i nogen idéer? :)

3 kommentarer:

  1. Nogen ideer til et lille digt har jeg ikke men det er en fin blog du har dig her...held og lykke med flytteriet!

    SvarSlet
  2. Jeg skriver hver dag en Dagens sætning. Jeg ligger dem alle ind under Dagens sætning i sider til højre. Måske du kan finde noget der eller som Kloge ord under forskellige indlæg. Der er efterhånden ved at være en del. Håber du finder hvad du søger.

    SvarSlet
  3. Tusind tak KirstenK :)

    Lonni, jeg smutter straks ind på din flotte blog og kigger om der ikke kunne være en der kan bruges! Tak for hjælpen :)

    SvarSlet

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)