tirsdag den 2. oktober 2012

Min første Give Away :)





Blev så glad efter at have vundet en Give Away, så jeg fik lyst til selv at prøve.

Måske jeg så også er så heldig at nogle vil følge mig eller lægge en hilsen :)

Det du kan vinde er:


  • 2 stk. viskestykker fra GreenGate
  • En evighedskalender med flotte billeder
  • Og 2 stk, indpakkede franske sæber med vanilje og jasmin.
Alle kan deltage ! :)

Så har du lyst kan du deltage på følgende måde:

1 lod for din kommentar (har du ikke blog så skriv din e-mail)
2 lodder for din kommentar og for at blive fast følger (dette kan du gøre øverst i højre side)
Og HELE 5 lodder for din kommentar, blive følger og link til min Give Away fra din egen blog. (brug gerne billedet foroven)

Trækningen sker d. 15 oktober!

Jeg håber du vil være med ...


35 kommentarer:

  1. Hej Kristine

    Vil meget gerne være med, snupper to lodder og håber det er vinder lodderne :-)

    Kig forbi vores Facebook Greengate gruppe, der hygger vi os rigtig meget.
    https://www.facebook.com/groups/456025011080876/

    SvarSlet
  2. Jeg snupper 2 lodder og krydser fingre :)
    Rigtig fin giveaway du har lavet.
    Er nysgerrig efter at høre hvad du har vundet??

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var så heldig at vinde et produkt fra mærket Ingredien, som er en parfumefri serie (og uden parabener mm.) Jeg har længe villet prøve deres produkter da jeg har parfumeallergi så derfor dette en super præmie! :)

      Slet
  3. Jeg hapser da 2 lodder, fin blog du har. Du er mer end velkommen til også at deltage i min give away på min blog:)

    SvarSlet
  4. Hejsa
    Sikke dog en dejlig give-away... jeg snupper da straks 2 lodder, og glæder mig til at se meget mere på din fine blog.
    - Pia

    SvarSlet
  5. 5 lod til mig;O)

    Tjek http://glambaekdesign.blogspot.dk/2012/09/flagdage.html

    SvarSlet
  6. Lækker give-away. Jeg har meldt mig som fast læser og vil gerne deltage med 2 lodder

    SvarSlet
  7. Sikke en skøn give away(:
    Ville jeg elske at vinde.
    Jeg deltager med 5 lodder.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde produkter fra Badeanstalten(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/10/give-away-nr-14.html

    SvarSlet
  8. Hold da op en fin give away.
    Jeg deltager med 5 lodder(:

    Du er velkommen til at tage et kig forbi mine 3 give aways, som kan findes i venstre side af min blog(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Selvfølgelig vil jeg da gerne være med :)
    Tager to lodder :)

    SvarSlet
  10. Vil meget gerne deltage .-) og følger nu også din fine blog.
    2 lodder - tak.

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne prøve lykken med et enkelt lod :-)

    Randi

    SvarSlet
  12. Deltager med 2 lodder :-) (JulieMahler)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg vil meget gerne prøve lykken med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  14. Aj hvor er det fint!
    jeg er med på 1 lod!

    SvarSlet
  15. jeg nupper da 5 lodder!

    Kig forbi min giveaway med inspiration til den søde tand

    SvarSlet
  16. Ihh hvor er i søde allesammen! :)

    Tak fordi i vil følge min blog, det er jeg rigtig glad for!!!

    Snart kommer en masse nye indlæg med Green Gate, mit nye tapet, plads til symaskine samt min nyhentede Ektorp Sofa! Er ved at indrette nyt hyggerum :P

    Tak allesammen <3

    SvarSlet
  17. Wow! Amazing! Super!
    Please enter my name...
    5 lodder
    Lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  18. en skøn præmie, 5 lodder:)

    SvarSlet
  19. Wiih... lyder super !!
    Jeg skal da ha 5 lodder... en hel håndfuld...

    Går straks igang
    og tak for kommentaren hos mig
    Knus

    Loppe

    SvarSlet
  20. Ps
    sidste del bliver i morgen
    :))

    SvarSlet
  21. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best. :)
    Bernadett
    5 lodder

    SvarSlet
  22. Deltager gerne med 2 lodder. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  23. Thanks for the chance. It's great candy. Put candy picture on my sidebar. Become a follower, hope you'll like my blog too)
    http://yulian-na.blogspot.com/

    SvarSlet
  24. 2 lod til mig tak. :-)

    Er blevet fast læser, og ligger nu en kommentar.

    Fin give away..


    Naols26@gmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg vil gerne prøve lykken med 2 lodder:)

    SvarSlet
  26. Fin giveaway! 2 lodder til mig tak!
    Måske har du også lyst til at kigge forbi min giveaway hvor man kan vinde økologisk trælegetøj : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  27. Hej jeg vil gerne deltage med 2 lodder!!!
    kærlig hilsen
    Lissen

    SvarSlet
  28. Can I join this candy? It's very tasty!http://vanushinstaff.blogspot.com/

    SvarSlet
  29. Very nice gift, hope for the best.
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  30. Jeg vil gerne være med på et lod :-)
    En rigtig lækker gave! Krydser fingre.
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  31. So cosy and warm giveaway... As your photos and posts:))
    I follow your blog and put your giveaway's banner on my blog http://mothersmornings.blogspot.com/
    e-mail moiseyanna@gmail.com

    SvarSlet
  32. I want join.

    http://delikitap.blogspot.com/2012/10/hobi-bloglarndan-cekilisler-2.html

    delikitap@windowslive.com

    SvarSlet

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)