lørdag den 6. oktober 2012

Kristines Hyggerum...

Jeg er ved at indrette mine nye rum, da vi er ved at flytte.

Første rum er næsten færdigt og jeg blev derfor liiiiiiiige nødt til at vise et par billeder af mit nye "Hyggerum" 


- Skrivebord / sybord


- Kan ikke undvære mit Greengate :p


- Den nyhentede, charmerende, Ektorp sofa med tæppe i den udgået serie "Amelia Pale Pink", og puder i serierne "Angelina Lavender og Amelia Green og fra 2010. Glæder mig til at soveværelset er klart, så tæppe og puder i serien "Cloé off white", som står i kurven, også kan tages i brug :)


<3


- Det skønne tapet kæresten har sat op!


- Og sidst, men ikke mindst, udsigten som jeg nyder fra mit dejlige rum! <3


Rigtig god weekend allesammen og husk at i kan stadig være med i min Give Away :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)