søndag den 14. oktober 2012

Dejlig søndag :)

Sikke en skøn søndag det har været! ...

Efter at have haft besøg af Albert (baby pindsvin) den anden dag, fik vi idag besøg af det sødeste egern, som jeg fangede på mobilen (undskylder derfor den lidt ringe billed-kvalitet) og håber i kan få øje på min Théodor! :)



Udover besøg i haven har min kæreste sat det smukke tapet op i vores gang! Det giver sådan et frisk pust, synes jeg!


Sidst men ikke mindst, havde jeg endelig lidt tid at være kreativ. Jeg er virkelig nybegynder og starter derfor i det små og fik nogle rigtig gode idéer og skøn inspiration fra bloggen Indretning med farver . Der er så mange lækre DIY!

En lille begynder nålepude, samt en holder/pose til mobilen, når den oplader!





Det er forresten sidste chance for at deltage i min Give Away - du finder linket til Give Awayen her! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)