fredag den 11. november 2011

Første indlæg! :o)

Dette er så mit første indlæg på min nye blog. Jeg ved at min fantastiske mor, bruger en del tid herinde og der er altid så mange flotte billeder og historier, så nu er det vist min tur. :o)

Jeg forestiller mig, at det jeg vil blogge mest om, er de små ting i mit liv, som gør det så specielt, og som jeg gerne vil kunne tænke tilbage på med et smil :o)

Har lige været inde på www.genbrugblirguld.blogspot.com og skal nu til at begive mig ud i at lave de er fletpunge og har derfor sat familie og kæreste til at spise EN MASSE CHIPS på min regning så jeg kan bruge indersiden af poserne med chips, så nu må vi se hvad det ender med. :o)




Hav en god weekend! ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ville blive så glad, hvis du efterlader en kommentar ! :)